Bundesliga : Bayern i Audi przedłużają umowę do 2029 roku !

Podziel się:

Allianz Arena fot.Łukasz Nowak iln24.pl 

Bayern Monachium i Audi zmierzają razem w przyszłość. Współpraca  między mistrzem Niemiec a producentem samochodów  z Ingolstadt trwa już 17 lat . Umowa, która pierwotnie obowiązywała do 30 czerwca 2025 r., Została teraz przedłużona o cztery lata do 2029 r.

Audi pozostaje wyłącznym partnerem motoryzacyjnym FC Bayern. Wraz z wczesnym przedłużeniem umowy partnerstwo również zostanie rozszerzone. Strategiczne punkty centralne na przyszłość to elektryfikacja i innowacyjny marketing. Aby to podkreślić, uzgodniono, że wszyscy gracze posiadający licencję FC Bayern otrzymają w 2020 r. Wyłącznie elektryczny Audi e-tron.

Karl-Heinz Rummenigge , CEO FC Bayern München AG: „Bardzo się cieszę z wczesnego przedłużenia naszej współpracy z Audi. Dla FC Bayern umowa ta jest ważnym strategicznym krokiem w przyszłość. FC Bayern i Audi współpracują ufnie, poważnie i z korzyścią dla obu marek od ponad półtorej dekady. Teraz zapewnia się, że partnerstwo będzie kontynuowane w ciągu najbliższych dziesięciu lat. ”

Andreas Jung , dyrektor ds. Marketingu w FC Bayern München AG: „Zarówno Audi, jak i FC Bayern przywiązują dużą wagę do przyszłościowej orientacji i innowacji z jednej strony, a także do trwałości i niezawodności z drugiej. Obaj partnerzy twierdzą, że są numerem jeden w Niemczech. Z niecierpliwością czekamy na wiele wspólnych działań, wiele wspólnych wydarzeń i wiele lat wspólnie z Audi. ”

„FC Bayern Monachium idealnie wpasowuje się w strategiczną reorganizację Audi”, mówi Hildegard Wortmann, dyrektor ds. Sprzedaży i marketingu w AUDI AG. Dwie silne marki są znane na całym świecie z najlepszych doświadczeń. „Chcemy być blisko naszych fanów, klientów i potencjalnych klientów. Jako wyłączny partner motoryzacyjny FC Bayern Monachium, mamy okazję zaprezentować nowe koncepcje mobilności, elektromobilności i łączności oraz uczynić je namacalnymi. ”Alexander Seitz, dyrektor finansowy, Chiny i prawo w AUDI AG:„ Współpraca z FC Bayern jako jedna najlepszych międzynarodowych klubów z 650 milionami fanów na całym świecie i 135 milionami fanów w samych Chinach otwiera nowe możliwości wspólnego marketingu, szczególnie w Chinach, najważniejszym rozwijającym się rynku Audi. ”

Partnerstwo z Audi obejmuje również możliwość realizacji różnych aktywacji i wydarzeń z innymi markami Grupy Volkswagen.

Partnerstwo między FC Bayern Monachium a Audi rozpoczęło się w 2002 roku jako partnerstwo wyłącznie sponsorskie. Audi jest także udziałowcem FC Bayern Munich AG od 2011 roku. Od tego czasu odbyło się wiele wspólnych działań, inicjatyw i wydarzeń. Najważniejszym wydarzeniem tej współpracy jest z pewnością Audi Cup, jeden z najlepszych europejskich turniejów przygotowawczych, który odbył się już sześć razy w Allianz Arena.

(pras)

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *