Burger King reklamuje pleśniejącego Whoopera! (WIDEO)
fot.pras
Burger King wpadł na nieco inny rodzaj kampani reklamowej od swojej konkurencji. Pochwalił się w 45 sekundowym spocie jak pleśnieje słynnaa kanapka Whooper, czy ten sprytny chwyt marketingowy przyciągnie więcej klientów?
Burger King rozpoczyna zaskakującą globalną kampanię pokazującą burgera słynną kanapkę Whopper otoczonego pleśnią. Zamiast klasycznych zdjęć z doskonałymi i apetycznymi burgerami, Burger King uformował swojego najbardziej znanego burgera, Whoppera, aby pokazać, że usunieto teraz wszystkie sztuczne konserwanty. Oprócz Szwecji większość krajów europejskich i Stanów Zjednoczonych wycofała sztuczne dodatki.
fot.pras
Burger King reklamuje pleśniejącego Whoopera
Uderzające zdjęcia z kampanii pokazują, że wszystko w Whopperze – od bułki po burgera i świeżo pokrojoną cebulę, pomidory i sałatkę – jest otoczone pleśnią. Kampania odnosi się do liczby dni, które upłynęły od założenia burgera, a tekst na obrazku brzmi „ Dobra rzecz bez sztucznych dodatków” .
Kampania ze spleśniałymi burgerami została stworzona i zaprojektowana w Szwecji i jest obecnie reklamowana na całym świecie.
(pras.)