McDonald’s inwestuje w sztuczną inteligencję która może zastąpić pracownika.
fot,McDonald’s
McDonald’s inwestuje w przyszłość poprzez umowę nabycia Apprente, opartego na głosie startupu technologicznego, oznacza to że za sprzedaż naszej ulubionej kanapki może być odpowiedzialny robot.
System jaki zakupili własciciele McDonald’s to technologia Apprente która pozwoli na szybsze, prostsze i dokładniejsze zamawianie w sieciach Drive Thru, system ten może zastąpić pracowników przyjmujących zamówienia. Po dokonaniu zamówienia przez klienta, sztuczna inteligencja po odebranym komunikacie zamówienia wdroży odpowiednie do zamówienia czynności
Nowa technologia głosowa początkowo skupi się na Drive Thru … ale ma szersze możliwości.
Początkowym celem zespołu będzie udoskonalenie technologii do zastosowania w McDonald’s Drive Thru.McDonald’s uważa jednak, że szersza technologia głosowa może również docierać do klientów, kiedy, gdzie i jak chcą, poprzez włączenie ich do zamówień mobilnych lub kiosków.
McDonald’s i sztuczna inteligencja
Nowa technologia będzie dotyczyć lokali Mc Drive, jak informuje sieć jest to szansa na lepsze i szybsze podawanie jedzenia, zapewniając jednocześnie płynniejszą obsługę klienta. Dostosowane wyświetlacze menu pokażą różne opcje menu w zależności od pory dnia, pogody, aktualnego ruchu w restauracji i trendów w menu, co ostatecznie zapewni łatwiejsze doświadczenia dla klientów i załogi. Wdrażanie tej technologii w restauracjach w Stanach Zjednoczonych w 2019 roku, a następnie rozszerzy się na inne rynki międzynarodowe.
(pras.McDonald’s)