„okazYEAH! po Twojemu”: Rezi promuje nową kampanię w McDonald’s

Podziel się:

fot.Łukasz Nowak iln24.pl

Dzięki temu użytkownicy aplikacji mobilnej mogą (według własnych preferencji) wybierać to, na co mają ochotę, i komponować okazYEAH! specjalnie dla siebie! Dokładnie tak, jak lubią!

Rezi twarzą nowej kampani McDonald’s

Bohaterami kampanii promującej „okazYEAH! po Twojemu” są Maffashion i Rezigiusz. Królowa Instagrama i popularny youtuber w charakterystyczny dla siebie sposób podkreślają ideę przyświecającą całej kampanii – w McDonald’s każdy z nas może być sobą i każdy może tworzyć okazYEAH! na swój własny sposób.
Za kreację, strategię i zarządzanie projektem odpowiada Isobar Polska, a dom mediowy OMD zadbał o planowanie i zakup mediów.Główny spot promujący kampanię oraz inne formaty cyfrowe to owoc współpracy Isobar Polska z DDB oraz Studiem Filmowym OTO.
(pras .MCDonald’s)

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *