„Sanatorium miłości” uznane Najlepszą Produkcję Roku według miesięcznika „Media Marketing Polska”

Podziel się:

fot.TVP

Miesięcznik „Media Marketing Polska” co roku przygotowuje raport „Nadawcy” poświęcony rynkom tv, wideo i radia. W ramach projektu przyznaje nagrody. W kategorii Najlepsza Produkcja Roku został doceniony program Telewizji Polskiej „Sanatorium miłości”. Ta jedyna w Polsce produkcja, pokazująca relacje towarzyskie seniorów, podbiła serca widzów.

Program został doceniony przez środowisko marketingowe. To kolejny sygnał, że świat osób w wieku „niekomercyjnym” jest coraz ciekawszy dla osób zarówno starszych, jak i młodych. „Sanatorium miłości” wpisuje się w trend międzypokoleniowego oglądania, co było doceniane także za granicą na targach MIPTV.

Prowadzącą program jest Marta Manowska, która tak skomentowała tę nagrodę – Jestem dumna i szczęśliwa, że program zdobywa kolejne nagrody. To format, który łączy spontaniczność, energię i radość życia. Uczestnicy programu przekazują zarówno młodemu, jak i starszemu widzowi swoje doświadczenie życiowe, ale również udowadniają, że w każdym wieku można spełniać swoje marzenia.

Drugi sezon „Sanatorium miłości” zaplanowano na styczeń 2020 r.

(pras.)

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *