Twórcy internetowi i celebryci za pomocą hashtagów: #zostajewdomu, #zostanwdomu, #staythefuckhome, zachęcają swoich fanów do pozostania w domu w trakcie epidemii.

Podziel się:

fot.pras

Influencerzy  w naszym kraju już po raz kolejny pokazują siłę polskiego Internetu i angażują się w kolejną akcję społeczną. Tym razem zachęcają swoich fanów, aby pozostali w domach w czasie epidemii koronawirusa.

W jednym z wywiadów Remigiusz Wierzgoń – Rezi powiedział, że to, co robi to misja, która polega nie tylko na dostarczaniu fanom rozrywkowego contentu, ale także na dawaniu im dobrego przykładu. Stąd też, popularny twórca internetowy, był ambasadorem kilku akcji społecznych m.in. “Pierwsza doba bez smogu” czy “Czyste Tatry”. W czasie epidemii koronawirusa Rezi również nie zawodzi. Znany influencer wykorzystuje swoje zasięgi (YouTube – 3,91 mln subskrypcji, Instagram – 1,3 mln obserwujących, Facebook – 1 mln obserwujących) i zachęca fanów, aby w trakcie epidemii pozostali w domu. Co ciekawe, twórca w jednym ze swoich najnowszych materiałów nie tylko motywuje fanów do pozostania w domach, ale także informuje, w jaki sposób można uniknąć rozprzestrzeniania się wirusa.
https://youtu.be/xg7mtGqbt
W akcję społeczną, która ma na celu zachęcić Polaków do pozostania w domu oraz dostarczyć informacje o postępowaniu w czasie epidemii, oprócz wspomnianego wcześniej Remigiusza Wierzgonia zaangażowali się m.in. Blowek, MaffashionYoshihitoMayosheJulia ŻugajWiP Bros oraz wielu innych influencerów. Do akcji przyłączyły się nie tylko gwiazdy internetu. Do pozostania w domu na swoich kanałach komunikacyjnych zachęcają także Robert LewandowskiMagda Gessler czy Jacek Stachursky. Warto również dodać, że komunikację dot. koronowirusa w mediach społecznościowych prowadzą również znane marki – używając przy tym wspomnianych wcześniej hashtagów.
(wec24)

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *