Legenda wrocławskiego żużla, Toyota 4-Runner i wspólny cel ojca i syna
fot.mat.pras Otomoto
Wracamy do „Prawdziwych historii” z fascynującą opowieścią o przyjaźni ojca i syna. Cieszę się, że projekt, który zaczęliśmy w zeszłym roku, rozrasta się i pozwala nam poznawać kulisy kolejnych ogłoszeń o sprzedaży samochodów, które przez lata były naprawdę ważną częścią życia ich właścicieli – mówi Agnieszka Czajka, General Manager OTOMOTO.
Bohaterowie najnowszych „Prawdziwych historii” w krótkim materiale wideo opowiadają o swojej wspólnej pasji do motoryzacji, która im obu towarzyszy niemal całe życie. Motocykle i samochody terenowe są jednym z fundamentów ich relacji. Filip Lech podkreśla, że miłością do żużla zaraził się od ojca jeszcze zanim nauczył się jeździć na rowerze.
W off-roadzie jestem od 14 roku życia, więc błoto i piasek nie są mi obce. Filip się przy tym wychował, od 3 roku życia jeździł ze mną na motorze albo busem na różne zawody – wspomina Zbigniew Lech, bohater historii i utytułowany zawodnik sportów motorowych.
Ponad 20-letnia Toyota 4-Runner, ogłoszenie o sprzedaży, której stało się inspiracją do stworzenia reportażu, stanowi oś opowieści. Parę lat temu, to Filip namówił ojca na jej zakup – spodobała mu się, a ponadto sam lepiej czuje się za kierownicą samochodu niż motocykla. Dziś to samo auto wraca na OTOMOTO, by spełnić marzenie Zbigniewa Lecha i pomóc w zebraniu środków na start w legendarnym rajdzie Dakar.
Kontynuacja projektu „Prawdziwe historie” i możliwość poznawania perspektywy autorów ogłoszeń na OTOMOTO przynosi wielką satysfakcję. To dla nas dowód na to, że samochód może być nie tylko spoiwem rodzinnych relacji i nieodłącznym elementem wspólnych przygód, ale też drogą do spełniania marzeń. Już teraz mogę zdradzić, że cykl będzie się rozszerzał i wkrótce pokażemy kolejną historię bardzo niezwykłego pojazdu – mówi Patrycja Pawłowska, Community Specialist w OTOMOTO.
Zdjęcia do produkcji o Toyocie 4-Runner zostały nakręcone w podwrocławskiej piaskowni, gdzie Zbigniew i Filip Lech trenowali do zawodów przed sezonem Enduro. Samochód jest dostępny w OTOMOTO – jego pełen opis można znaleźć w portalu pod linkiem: https://www.otomoto.pl/oferta/toyota-4-runner-ID6EHwJN.html.
Nowy spot OTOMOTO od dnia premiery w dzień ojca, będzie emitowany w internecie. Kampanię uzupełnią działania promocyjne w mediach społecznościowych. Za koncept kreatywny i koordynację social mediów, a także produkcję spotu oraz kampanii odpowiada agencja MADOGZ. Reżyserem spotu jest Jan Foryś, a za zdjęcia odpowiada dom produkcyjny Lucky Luciano.
OTOMOTO to serwis ogłoszeniowy należący do Grupy OLX, w którego ofercie znaleźć można m.in. finansowanie, możliwość weryfikacji historii pojazdu, narzędzia szacujące cenę pojazdów, a także dynamicznie rozwijającą się kategorię części motoryzacyjnych. Z marką powiązany jest także ze start-up 3-2-1 SPRZEDANE!, a także e-salon Carsmile. Co miesiąc z OTOMOTO korzysta prawie 8 milionów internautów, którzy generują ponad 355 milionów odsłon (dane Gemius).
Zbigniew Lech polski żużlowiec, trzykrotny zdobywca tytułu drużynowego mistrza Polski (1993, 1994, 1995) w barwach Sparty Wrocław. Reprezentował także Unię Tarnów (1996) i JAG Speedway Łódź (1998). Po skończeniu żużlowej kariery startował w zawodach enduro, reprezentując takie kluby jak Hawi Racing Team z Opola, AP Głogów, Jarper X Racing Team z Warszawy. Obecnie ponownie jest związany z TMSM Sparta Wrocław.
(żródło-otomoto)