Influencerki Team X oraz Natsu World twarzami bezalkoholowego napoju Partino w sieci Biedronka
fot.mat.pras
Na półki sklepów sieci Biedronka trafiły Partino, czyli nowe bezalkoholowe gazowane napoje, których twarzami zostały topowe influencerki – Natalia “Natsu” Kaczmarczyk, Patrycja Mołczanow oraz Monika Kociołek. Za koordynację współpracy, koncepcję i produkcję materiałów foto i wideo oraz realizację świadczeń w ramach kampanii odpowiada Agencja Spotlight.
Nowy bzalkoholowy napój Partino w Biedronce
Twórcy agencji są znani z nietypowych kampanii skierowanych do najmłodszych odbiorców. Tym razem fani będą mieli okazję spróbować gazowanych napojów bezalkoholowych Partino w czterech różnych smakach: jagoda, brzoskwinia, truskawka oraz arbuz.
Nawiązany przez Spotlight kontrakt obejmuje świadczenia wizerunkowe, w tym wykorzystanie wizerunku influencerek na produktach oraz materiałach promocyjnych, udział w sesji fotograficznej i możliwość eksploatacji powstałych materiałów do promocji produktów.
Nowa specjalna piosenka ,,Kapitan,,
W ramach opracowanej przez Spotlight kampanii powstała również specjalna piosenka z lokowaniem produktu pod tytułem “Kapitan”, która wczoraj miała swoją premierę na Youtubie. Do jej refrenu influencerki przygotowały filmy promocyjne na TikToku, zachęcając obserwujących do nagrywania wideo do trendu muzycznego, do którego powstało już ponad 2 tysiące postów. Świadczenia promocyjne obejmują dodatkowo publikacje na Instagramie.
Aktywację wspierają także członkowie flagowych projektów Spotlight – Team X oraz Natsu World – występując w teledysku do “Kapitana” oraz w jednym z odcinków na kanale Team X na Youtubie, w którym twórcy rzeźbili butelkę Partino w bloku lodu.
Partino to nie pierwsza aktywacja sprzedażowa Spotlight Agency w Biedronce. W grudniu ubiegłego roku członkowie Team X we współpracy z firmą Excellence wypuścili na rynek własną linię soków. W tej samej sieci były sprzedawane również sygnowane marką Team X płatki śniadaniowe Yummer’s, które okazały się hitem sprzedaży i w kilka tygodni zniknęły z półek.
“Zawsze cieszymy się, gdy nasi twórcy mogą stworzyć produkty dedykowane swoim fanom. Chcieliśmy stworzyć bezalkoholowy napój, który będzie towarzyszył celebracji ważnych, życiowych momentów. Okres, w którym nasze produkty trafiły na półki sklepowe nie jest przypadkowy – wystrzelenie korka z butelki to nieodłączny symbol przywitania Nowego Roku” – mówi Olivia Drost, partner zarządzająca w Spotlight Agency.
(źródło:Spotlight Agency)