Jaki sprzęt najczęściej naprawialiśmy w 2020 roku?
fot.Pixabay/DavidCruz_N
Prawie 65 tysięcy naprawionych urządzeń, z czego 96,79% usterek usunięto przy pierwszej wizycie w serwisie – tak wyglądał mijający rok w FIXIT SA, polskiej firmie specjalizującej się w naprawach sprzętu IT, elektroniki użytkowej, małego AGD oraz fotowoltaiki. Jakie urządzenia najczęściej były poddawane naprawom w serwisie?
Co naprawialiśmy w 2020?
Usterki, z którymi konsumenci zgłaszali się do serwisu to m.in. problemy z uruchamianiem urządzenia, niedziałający prawidłowo ekran dotykowy lub scroll myszy, zacinające się przyciski, pojawiający się na ekranie wypalony pixel. Najwięcej problemów ze sprzętem zgłoszonych było w trzecim kwartale roku. Większość z nich była obsługiwana przez Fixit w ciągu dwóch dni od momentu przyjęcia przesyłki do odesłania jej do klienta. Ponad 16% ze wszystkich przesłanych urządzeń, było naprawiane jeszcze w dniu przyjścia przesyłki do serwisu. Najbardziej zapracowanym dniem 2020 roku w firmie był 10 lipca, kiedy to naprawiono 637 urządzenia.
Rok 2020 okresem ciągłych wyzwań
Jest problem, jest rozwiązanie!
Podjęte przez FIXIT działania zaowocowały wykonaniem większości zakładanych planów w zakresie jakościowym i ilościowym bez opóźnień. Zapewniły one także ciągłość świadczonych usług oraz wdrożenie europejskiego projektu obsługi urządzeń z zakresu Auto-ID, co firma uważa za swój największy sukces minionego roku.
Co przyniesie 2021 rok?
