Messi, Salah, Pogba i Sterling demonstrują światowej klasy tricki i umiejętności w nowej kampanii Pepsi®(WIDEO)

Podziel się:

fot.pras

Premiera międzynarodowej kampanii piłkarskiej pepsi na rok 2020 z wypełnioną po brzegi akcją reklamą autorstwa nagradzanego filmowca.

Pepsi® rozpoczyna międzynarodową kampanię piłkarską na rok 2020 wraz z obchodami ciągłej współpracy z Ligą Mistrzów UEFA. Kampanii obejmującej pierwszą taką współpracę czterech najlepszych na świecie piłkarzy przewodzi dynamiczna, wyrazista reklama, która zelektryzuje fanów piłki na całym świecie.

W tym roku Pepsi wita dwóch nowych graczy w robiącej wrażenie grupie piłkarzy. Mistrz świata Paul Pogba i poczwórna sensacja Manchester City Raheem Sterling dołączą do powracających gwiazd, czyli sześciokrotnego zwycięzcy Ballon d’Or Leo Messiego i obecnego czempiona Ligi Mistrzów UEFA Mohameda Salaha. Czterech piłkarzy staje naprzeciw siebie w międzynarodowej reklamie pod tytułem „Play Never Stops” i wykazuje się umiejętnościami i dynamiką nie z tej ziemi w walce o ostatnią puszkę Pepsi.

Do wyreżyserowania reklamy Pepsi wytypowało wielokrotnie nagradzanego producenta filmowego i reżysera Henry’ego Scholfielda, znanego z tworzenia kultowych wideoklipów dla największych gwiazd. Reklama „Play Never Stops” charakteryzuje się kreatywną mieszanką stylowej fabuły w szybkich ujęciach, które pokazują fanom, do czego gracze posuną się, żeby skosztować Pepsi.

„Praca z tak wielkimi gwiazdami piłki w ramach tegorocznej reklamy Pepsi była prawdziwym zaszczytem” – skomentował Scholfield. „Każdy z graczy wniósł do reklamy idealnie podkreśloną osobowość spoza boiska tak naturalnie, jakby właśnie trwał mecz. Pepsi, nasz zespół kreatywny i wszyscy partnerzy postprodukcji byli wspaniałymi współpracownikami. Wspólnie daliśmy z siebie wszystko na każdym poziomie, przez co powstało kultowe nagranie” – dodał reżyser.

W tegorocznej reklamie przewija się latynoski utwór „Presidente” z szybkimi, pozytywnymi i energetycznymi rytmami idealnie pasującymi do kampanii piłkarskiej Pepsi 2020. Utwór autorstwa wschodzącego artysty i producenta WOST z wokalem Ginette Claudette jest dowodem zaangażowania marki we wspieranie nowych talentów muzycznych.

Kampania ruszy w ponad 80 krajach na całym świecie w ramach międzynarodowej platformy i hasła marki Pepsi, FOR THE LOVE OF IT, której premiera odbyła się w zeszłym roku w celu zachęcenia fanów do dania z siebie wszystkiego za to, co kochają. Kampania międzynarodowa obejmuje także treści zakulisowe, kolekcję limitowaną puszek z motywami piłkarzy oraz materiały zewnętrzne i w sklepowych punktach sprzedaży dotyczące Pepsi i Pepsi Black (znanej na niektórych rynkach jako Pepsi MAX).

„Jak zawsze udział w kampanii piłkarskiej Pepsi to czysta zabawa. Nowy zespół, ciekawe wyzwania i kreatywne nagranie sprawią, że kampania na pewno nie zawiedzie” – skomentował Leo Messi.

„Cieszę się, że mogłem wrócić do Pepsi w ramach kolejnej międzynarodowej kampanii piłkarskiej. Wiem, że spodoba się fanom” – powiedział Mohamed Salah.

„Kręcenie nowej reklamy Pepsi było świetną zabawą. Mam nadzieję, że tegoroczna kampania ponownie zachęci fanów do oddawania się pasjom i dawania z siebie wszystkiego za to, co kochają” – skomentował Paul Pogba.

„Ogromnie się cieszę z tego, że należę do piłkarskiej paczki Pepsi. Tegoroczną reklamę przepełnia świetna energia, mieszanka muzyki, mody i, co najważniejsze, niesamowitych umiejętności piłkarskich” – dodał Raheem Sterling.

Podczas kręcenia reklamy piłkarskiej na rok 2020 Pepsi nagrała piłkarzy pokazujących ukryte talenty w ramach wyzwania #PepsiCanBalance. Pogba zbalansował limitowaną puszkę na krawędzi szklanki, a Sterling zrobił wrażenie na członkach załogi przez utrzymanie puszki na swojej słynnej prawej stopie. Salah i Messi nie zostali w tyle. Salah pokazał balans puszki na piłce, a z pewną ręką Messi ustawił na krawędzi dwie puszki na raz. Gracze zainspirowali osoby wpływowe i fanów piłki do podejścia do wyzwania #PepsiCanBalance.

Limitowanej edycji opakowania w ramach kampanii, które obejmują wizerunki wszystkich czterech graczy na puszkach Pepsi i Pepsi Black/MAX są nowym źródłem interaktywnego doświadczenia marki dla fanów piłki. Fani mogą wzbogacić doświadczenia przez kody QR na wybranych puszkach i odblokować możliwość interakcji z wersjami mini Messiego, Salaha, Pogby i Sterlinga w rzeczywistości rozszerzonej. Po zeskanowaniu kodu konsumenci mogą grać w podbijankę z ulubionymi piłkarzami i udostępniać wyniki w historiach w serwisie Instagram.

Link do wiedo :  „Play Never Stops”

(PepsiCo)

 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.