Nowa piłka PKO BP Ekstraklasy na 2020 – adidas Uniforia

Podziel się:

adidas Uniforia fot.pras

Uniforia – tak nazywa się siódma już piłka przygotowana przez adidas dla najwyższej polskiej ligi piłkarskiej. Zostaną nią rozegrane wszystkie mecze PKO BP Ekstraklasy w 2020 roku.

Uniforia zadebiutuje w PKO BP Ekstraklasie siódmego lutego, podczas 21. kolejki. Ta sama piłka będzie siać postrach wśród bramkarzy na przyszłorocznych Mistrzostwach Europy UEFA EURO 2020.

Nazwa piłki nawiązuje do jedności i euforii – uczuć, które towarzyszą wielkim wydarzeniom piłkarskim. Na jej wygląd składają się szerokie, czarne linie biegnące po piłce, przerywane paletą jasnych kolorów. Jest to ukłon w stronę przekraczania barier i różnorodnych wartości prezentowanych zarówno przez drużyny narodowe jak i kluby.

adidas Uniforia została wykonana z tej samej wysokowydajnej struktury i paneli, co jej poprzedniczki. Dodatkowo wykorzystano unikalny materiał “Hi-White”, który sprawia, że jest bardziej widoczna dla zawodników.

– UNIFORIA – to siódma wyprodukowana przez nas piłka, na której znalazło się logo Ekstraklasy. Technologicznie jest to nasz najbardziej zaawansowany produkt. Piłkarzom występującym na najwyższym poziomie umożliwi pokazanie pełni ich umiejętności i uatrakcyjni ligę gradem bramek. Partnerstwo adidas i Ekstraklasy wciąż się rozwija, a nasze długofalowe podejście strategiczne przynosi wymierne korzyści obu stronom – powiedział Krzysztof Łuczakowski, Director Sports Marketing East Europe.

Współpraca między Ekstraklasą i marką adidas trwa od 2014 roku, kiedy to 18 lipca piłkarze po raz pierwszy w Polsce rozegrali mecz piłką Brazuca.

(pras.)

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.