Pezet i Natalia Szroeder z singlem „Jeden Świat” w ramach Mastercard Music
fot.mat.pras
Utwór stworzony przez dwójkę wyjątkowych artystów – Pezeta i Natalię Szroeder – to muzyczna niespodzianka nadchodzącej jesieni. Obydwoje są jednymi z najpopularniejszych i nagradzanych wokalistów w Polsce, reprezentujących odmienne style w muzyce, różne podejście do twórczości i zupełnie inne temperamenty. On jest legendą polskiej sceny hip–hopowej. Ona pełną energii wokalistką, autorką alternatywno–popowych brzmień. To, co ich jednoczy, to talent, pasja do tworzenia niezwykłej muzyki i otwartość na nowe pomysły. Dlatego właśnie to ich Mastercard zaprosił do nagrania wspólnego singla w ramach projektu Mastercard Music.
Od dzisiaj, utwór „Jeden świat” jest dostępny we wszystkich muzycznych platformach streamingowych, a nagrany z udziałem muzyków wideoklip można oglądać na platformie YouTube.
„Jak mówił Fisz „muzyka jest językiem wszechświata”. Zawsze niesie za sobą jakieś emocje, ma
niesamowitą siłę, by łączyć ludzi, choć oczywiście dla mnie warstwa tekstowa jest równie ważna. Lubię
eksperymentować w muzyce, odkrywać jej nowe oblicza, łączyć różne gatunki, korzystać z tego, że jest
bardzo pojemna, uniwersalna. Przy pracy nad tym utworem po raz pierwszy miałem okazję na taką skalę
łączyć muzykę pop z tym, co robię na co dzień. Zależało mi, by w tekście zawrzeć wiele różnych elementów
co było wyzwaniem, ale z Natalią od początku bardzo dobrze się rozumieliśmy, dlatego myślę, że efekt
finalny będzie interesujący dla odbiorców” – mówi Pezet.
„Muzyka ma w sobie naprawdę ogromną moc. Łagodzi obyczaje, łączy kultury i tradycje, magicznie zbliża
ludzi. Tyle razy ratowała mnie z opresji, towarzyszyła w radościach i smutkach. Niejednokrotnie zaskakuje
mnie, jak silnym bodźcem, ale też nośnikiem emocji są dźwięki. Nawet jeśli mówimy w różnych językach,
melodie w naszych uszach brzmią tak samo. Bardzo lubię eksperymentować w muzyce, to zawsze
inspirująca przygoda. Dlatego szybko złapaliśmy z Pezetem wspólny język. Paweł jest profesjonalnym
artystą, ale też świetnym człowiekiem. Ta współpraca to była czysta przyjemność i ogromna frajda” –
dodaje Natalia Szroeder.
Platforma Mastercard Music to projekt Mastercard, którego ideą jest łączenie ludzi poprzez wspólną pasję i pokazanie jednoczącej siły muzyki. Marka podejmuje współpracę z polskimi artystami, poruszającymi się w odmiennych nurtach muzycznych, inspirując ich do wspólnej pracy i nagrania utworu. Tegorocznym muzycznym duetem Mastercard Music są Pezet i Natalia Szroeder, a efektem połączenia ich różnorodności stał się singiel „Jeden świat”.
Siła muzyki
28 września 2022 r. w Warszawie odbędzie się wyjątkowy, multisensoryczny koncert. Na uczestników czekają spektakularne efekty wizualne, a także możliwość indywidualnego miksowania prezentowanych na scenie utworów z wykorzystaniem technologii PEEX. Łączy ona w czasie rzeczywistym zespół na scenie z telefonem fana i daje mu możliwość manipulowania basami, wyciszenia lub wzmocnienia solisty albo skupienia się solówce gitarowej. W ten sposób każdy z obecnych na koncercie będzie miał szansę odebrać .go w inny sposób. Dostęp do wydarzenia, poza osobami zarejestrowanymi w programie Mastercard
Music „Jeden świat”, w której pokażą, co jest dla nich bezcenne w muzyce i opublikują ją na Instagramie dodając hashtagi #DlaMnieBezcenne oraz #bezcenne. Spośród otagowanych prac, jury konkursowe wybierze 100 szczęśliwców, którzy otrzymają podwójną wejściówkę na koncert.
„Muzyka silnie łączy ludzi, nie tylko tych o podobnym guście. Wierzymy, że można zjednoczyć nawet fanów
odmiennych brzmień. W zeszłym roku zainspirowaliśmy dwójkę artystów młodego pokolenia – sanah
i Sobla – do nagrania utworu „Cześć, jak się masz?”, który stał się hitem, zdobywając platynową płytę
z wynikiem prawie 95 mln wyświetleń. W tym roku czas na nowe, równie fascynujące połączenie. Poprzez
projektMastercard Musicudowadniamy, że twórczość artystyczna niweluje podziały, a zaskakujące
połączenia tylko potęgują doznania muzyczne, dostarczając nam wiele wyjątkowych przeżyć i bezcennych
chwil” – mówi Jerzy Hołub, dyrektor marketingu w polskim oddziale Mastercard Euro.
(mat.pras )