„We Are Back” Legia promuje na ulicach Warszawy występy w Lidze Europy

Podziel się:

fot.Mateusz Kostrzewa/legia.com

Legia Warszawa w spektakularny sposób zaprezentowała kolejną odsłonę kampanii „We Are Back”, która promuje występy zespołu Mistrza Polski w fazie grupowej Ligi Europy UEFA. Tym razem miejscem emisji banerów akcji były najważniejsze komunikacyjne, biznesowe i handlowe lokalizacje w stolicy.

Europejska kampania „We Are Back” skierowana jest do szerokiego grona odbiorców w Polsce i za granicą z przesłaniem mówiącym o tym, że Legia Warszawa jako ambasador polskiego futbolu wróciła do grona uczestników europejskich pucharów i ponownie mierzy się z klasowymi zespołami oraz gwiazdami światowego formatu.

Diodowa reklama z wizerunkiem herbu klubu i hasłem akcji o wymiarach 39 na 71 metrów zaprezentowana została na fasadzie 220 metrowego wieżowca Warsaw Spire. Elektroniczne banery promujące czwartkowy mecz Legia Warszawa – Leicester City wyświetlono w popularnych miejscach na komercyjnej mapie stolicy: Hotelu Marriott, Placu Unii Lubelskiej, Dworcach Warszawa Centralna, Warszawa Śródmieście i Warszawa Wschodnia i Metrze Świętokrzyska. Reklamy z charakterystyczną identyfikacją wizualną w barwach rozgrywek były emitowane również na nośnikach elektronicznych LED City przy stołecznych ulicach i w pojazdach komunikacji miejskiej. W ramach kampanii hasło „Powodzenia Legio” zostało wyświetlone na elewacji PGE Narodowego.
Przed meczem z Leicester City klub przygotował własną produkcję video zapraszającą do udziału w meczu i wspólnego przeżywania emocji podczas meczów z czołowymi europejskimi klubami.

Obecnie klub wdraża kolejne elementy strategii kampanii. Efekty będą widoczne wkrótce.

(mat.pras)

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.