Wizz Air zawiesza wszystkie loty do i z Polski. Jak otrzymać zwrot pieniędzy?
fot.Pixabay
Wizz Air, ogłosiła dziś, że ze względu na ograniczenia podróży na wszystkie loty zagraniczne ogłoszone przez premiera Mateusza Morawieckiego z dniem 00:00 marca 15 lutego 2020 r. Linia lotnicza zawiesiła wszystkie loty do iz Polski do odwołania.
Ograniczenia dotyczące podróży są odpowiedzią na zminimalizowanie rozprzestrzeniania się pandemii COVID-19. Począwszy od 00:00 czasu lokalnego 15 marca 2020 r., Żaden cudzoziemiec nie będzie mógł wjechać do Polski, a polscy obywatele przybywający z zagranicy zostaną poddani kwarantannie.
Wizz Air zawiesza loty do Polski. Jak odzyskać pieniądze?
Pasażerowie z rezerwacjami, których dotyczą zawieszenia lotów, zostaną automatycznie poinformowani za pośrednictwem poczty e-mail, na wypadek gdyby klienci dokonali rezerwacji bezpośrednio na stronie wizzair.com lub za pośrednictwem aplikacji mobilnej linii lotniczej. 120% oryginalnej taryfy zostanie automatycznie przesłane na konto WIZZ klienta, a kwota zostanie wykorzystana w ciągu 24 miesięcy na zakup produktów i usług Wizz Air.
Pasażerowie mogą również zdecydować się na zwrot gotówki – który potrwa dłużej – i zostaną poinformowani o niezbędnych krokach dotyczących przelewu bankowego lub przelewu na kartę bankową w osobnym e-mailu. W takim przypadku klienci będą uprawnieni tylko do 100% pierwotnej taryfy.
Pasażerowie, którzy dokonali rezerwacji za pośrednictwem biur podróży – w tym internetowych biur podróży – powinni skontaktować się z firmą, od której kupili bilety.
(prss,)